رسانه| کنگان|با حضور معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.
محله گوده در بندر کنگان میزبان طرح ملی «نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار

ثلاث- معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان بوشهر با حضور در محله گوده (واقع در شهر کنگان) با مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ثلاث، یکی از اقدامات منطقی و قابل تقدیر دولت، طرح ملی «نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار» با عنوان «رویداد ظرفیت سازی اجتماعی» با شعار «برای مردم، برای به زیستن»   است.

طرح ملی «نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار»  فرصتی بسیار مطلوب جهت مطرح کردن مشکلات توسط مردم در حضور مسئول مربوطه می باشد تا از این طریق بتوانند مشکلات خود را بی واسطه با نفر اول آن نهاد مطرح نموده و آن مسئول نیز خود را در مقام پیگیری و حل آن مشکل، پاسخگو بداند.

در همین راستا معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان بوشهر با حضور در محله گوده (واقع در شهر کنگان) با مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مددجویان بهزیستی شهرستان کنگان نیز در این دیدار، مسائل و مشکلات خود را که عمدتا در حوزه درمان، مسکن، وام اشتغال زایی و تهیخ اقلام ضروری زندگی بود،  با معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان مطرح نموده و خواستار پیگیری آن شدند.

میز خدمت کنگان با حضور معاون پشتیانی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، معاون اداره بهزیستی شهرستان کنگان و کارشناس میزخدمت اداره بهزیستی شهرستان کنگان برگزار شد.

کد خبر 114286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد